Nobelfesten!

I tisdags var 9:orna på gyo-dagen i linesberg där vi kollade på gymnasiet där. Jag kollade på SA och EK. Efter det stannade jag och Emelie kvar och tränade på dansen som vi skulle visa upp på nobelfesten. På kvällen åkte vi tjejer, Ida, Clara, Alice och jag hem till Emelie, vi spelade lite spel och tittade  på film, det var kul.

Onsdag: Vi gick upp och åt frukos  och gjorde en spotify lista till kvällen. Vid 2 tiden började vi att göra oss i ordning, jag och Emelie var lite stressade eftersom vi försökte göra klart dansen. Plattångar, volymtångar och hårfönar var igång, klockan 5 görjade de.

När vi kom dit minglade vi runt lite, det var lite svårt att gå i 12cm klack, men jag ramla iallafall inte. det var dukade långbord och bordsplaseringar, jag och Clara satt snett mitt emot varandra. Tll förrätt fick vi rostad macka med skagenröra på, till varmrätt fick vi flärkfilé (tror jag att den var), potatisklyfftor och till desert fick vi en torr muffins med lite grädde på, förrätten och varmrätten var god iallafall. Det var också unerhållning men sång och jag och Emelie visade upp våran dans, (blev väldigt lyckat..) När vi dansat klart drog alla igång att dansa.
Det var kul, festen slutede halv 11 och då åkte jag hem till Basse.

xoxo
/Amanda 



Kommentera här!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0