Underbar vårdag

Idag har jag ridit två hästar, Katla och Bjartur. Först red jag Katla, medans mamma tog kort, Katla ska nämnligen säljas så då passade vi på att ta kort i det fina vädret:) Bjartur red jag först i paddocken medans jag väntade på att mamma skulle hämta Simson. Vi jobbade både på volter och på rakt spår. Sedan red vi ut en sväng. Vi red i cirka 40 minuter i olika gångarter, Jag töltade mest. Jag och Bjartur gjorde också en passläggning som gick bra.  

Vi har också sålt en häst idag, Boy en tinker.


Bilder från idag kommer ut sen:)





Kommentera här!
Postat av: Yvonne

Boy har funnit sig bra i sitt nya hem med sina nya hästkompisar. Åh vilken underbar häst han är :)) Ha det bra och hälsa. /Yvonne

2012-03-11 @ 20:01:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0