Minnen 2011

Det här året har varit ett bra år. Det har hänt en hel del, ska titta tillbaka och se vad som hände 2011.
Lite minnen, men tar dom inte iordning

. saluhästvisning på Götarsvik, eddashjältar sålde fika
. lag-sm uttagning hos stormur utanför stockholm, jag och Sunneva kom etta på terrängen och tvåa på 4-gång special
. Sunneva blev dålig i benen och jag fick tävla Todd på edda/forsens juni tävling, gick inte så jättebra..
. Jag och Sunneva gjorde debut i öppenklass på Eidfaxis vårtävling, gick lite sådär..
. jag och Emily övernattade på Sundbyholm i hästtransporten på Eidfaxi tävlingen.
. Alla eddashjältar träffar på Götarsvik
. Ridlägren här hemma
. praoen hos tess på götarsvik
. Jag, mamma, moster Anna och Anna drog ända ner till skåne och provred Bjartur och på tillbaka vägen stannade vi till utanför borås och provred en häst som hette Safir
. Vi köpte Bjartur, överlycklig tjej
. LAG-SM!! Eddashjältar ägde och hade roligast, vi kom tvåa på lag-showen i år igen, vi var tjuren Ferdinan. Vi slutade på 10 plats av 14 lag, det var super kul
. min och Bjarturs första tävling tillsammans var på Eidfaxis hösttävling, gick sådär, Bjartur var väldigt stressad och pigg, när vi skulle trava blev det lite pass och skritten var inget att tala om... men det gick väl bra ändå
. Träningar för toti
. Edda/forsens hösttävling. Skulle tävla både Sunneva och Bjartur, men Sunneva gick inte igenom v-besiktingen, så fick tävla Bjartur i alla grenarna. Vi kom 3 i speedpass, 4 i tölt T8 och 4 i B-final i fyrgång, jätteglad
. Nina kurser
. SM i Eskilstuna

Och Massa annat

Lite bilder












xoxo
/Amanda

        






Kommentera här!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0