Det vackraste sakerna i livet kan man inte se eller ta på. Det finns i ditt hjärta.


Min underbara pojkvän följde med mig hem idag efter skolan, han är bäst. Jag ska dra ut till stallet lite innan sju, då ska jag ta in Bjartur och Sunneva. Idag står det longering för Bjartur på schemat och Sunneva ska jag borsta så att hon blir fin, hon ska till veterinären imorn så hon ska se fin ut.


Idag i skolan har vi inte gjort så mycket speciellt. Vi hade idrott idag och då spelade vi volleyboll, våran klass behöver verkligen träna om vi ska kunna slå lärarna sen.


Nobelfest nästa vecka! Idag kom jag på att det är nobelfest nästa vecka. Det ska bli kul, jag har redan fixat klänning och klackskorna köppte jag i fredags.










 Älsklingen











xoxo

/Amanda






Kommentera här!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0