Globen Horse Show!

När vi kom fram till Stockholm gick jag, Emily ock Rebecca först runt och shoppade lite på stan. Jag handlade ingen mössa, men jag handlade ett par klackskor. Vi gick sedan och åt på "donken". Kl 2 kom dom andra från sif som vi skulle möta upp vid central stationen. Vi tog bussen till globen, där tittade vi på stilhoppning, tidshoppning och barbackahöjdhoppning, där vi fick vara med om ett världsrekord på 2,12m! och såklart tittade vi på islandshästarna det var en T1 uttagning sedan final. Det var Reynir som vann.
På mässan var det jävligt mycket folk. Vi hade en timma på oss, så blev lite stressigt. Jag köpte en nosgrimma till Bjartur, såg massor av fina grejer som jag ville köpa, men blev bara nosgnimman.
Efter globen åkte vi buss till ett vandrarhem som låg granne med slottet. Jag emily ocm becca delade rum. Vi lekte lite lekar sedan kollade vi på Gossip Girl. På morgonen åt vi frukost sedan var det möte, där pratede vi om lag-sm, J-sm och vad vi skulle vilja göra 2012.
Det har varit en jätterolig helg och det var superkul att träffa alla andra från dom andra klubbarna, dat här måste göras om!
mässan!






Skorna och nosgrimman.





/ Amanda
















Kommentera här!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0