Dagens ridning

Jag provade aldrig stångbettet på han idag, men jag provade min mosters sadel (dalvar sadel) den var jätteskön. Idag skulle jag egentligen ha ridit ut en sväng och i paddocken, men jag red lektion istället;) Mamma skulle egentligen ha ridit lektion, men vi fick främande, så då fick jag rida istället. Ridlektionen var för Anna D.
 
På lektionen fick jag och Bjartur rida på volt i tölt och skritt i båda varven, och flytta ut bakdelen. Bjartur var duktig, men lite slö idag för att han håller på att tappa all denna vinterpälsen som han har. Skulle nog ha haft honom rakad iallafall. Så imorgon ska han borstas på rejält, så att han kan svettas ut ordentligt;)






Kommentera här!
Postat av: F E L I C I A

Du är nu med och tävlar om att bli dagens blogg hos mig!:))



Kram

2012-02-17 @ 21:20:13
URL: http://fellisyta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0