Dagens ridning

Idag har jag ridit på Katla, Dimmalimm ocjh Bjartur. Jag började med Katla, vi red ut i skogen tillsammans med Emily och Julia. Katla var pigg och glad och tyckte att det var kul att komma ut i skogen. Vi både töltade, travade och galopparde. Dimmalimm red jag en sväng på i paddocken. Vi skrittade och travade på volt idag, hon var duktig.

 Efter jag ridit Dimma så red jag Bjartur. Vi red först i paddocken och sedan red vi ut en sväng på vägen och lite på åkerskanten. I paddocken red vi lite åttvolter och volter. Vi flyttade bakdelen och så vände vi för ytter i skritt, tölt och trav. På vägen och tränade vi lite tölt och trav övergångar och så gjorde vi lite skänkelvikningar. På åkern tränade vi på att fatta galopp från stillastående, gick ganska bra. Bjartur var duktig idag.


Sunneva





             

Kommentera här!
Postat av: Anonym

Svara när ja ringer

2012-01-15 @ 17:22:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0