Dagens ridning

Kom precis in från stallet och ska äta lite. Jag har ridit på Bjartur och Katla, så dom står i stallet nu och äter lite kraftfoder.

Bjartur
Bjartur och jag red ut i skogen i full fart, kanske inte bokstavligen, men jag ville att han skulle få komma ut och springa lite. Vi red i ca en timme i alla gångarterna. Vi tränade lite på galoppfattningar och så gjorde vi en passläggning, gick bra. Bjartur var pigg och tyckte att det var roligt att komma ut i skogen.

Katla
Katla "draken" red jag barbacka på. Vi red lilla rundan i skritt, tölt och galopp. Hon pigg tyckte att det var kul att komma ut och röra på sig.


Sen ska jag ut och fixa med Dimma, antingen så blir der longeringn eller ridning.








                   


Kommentera här!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0