Snart är det dags att söka

Snart är det dags att söka preliminärt till gymnasiet. Det är helt sjukt att man ska välja nu vad man vill bli, jag ska söka upp till Wången., och där ska jag gå profil island.

Jag var upp till wånen v.48 och var där i en vecka och kännde på hur det var att bo där. Det var jättfint och jag trivdes jättebra där.

en bild på mig från deras hemsida



Är det någon mer än jag som ska söka wången?

                        

Kommentera här!
Postat av: Petra Dahlén

Wången är en jätte fin skola! Jag har flera kompisar som gått där och även jag har varit dit och hälsat på en vecka. Jätte fint och bra!



SV/ Tack så mycket ! :)

2012-01-14 @ 19:58:03
URL: http://petradahlen.blogg.se/
Postat av: Elin

Jag ska söka till wången iår, gud vad kul att hitta någon som ska söka till samma!:) eller?;)

2012-01-14 @ 22:58:52
URL: http://islandsteam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0