Svar på frågestunden

Här kommer svaren på frågestunden:)


Vilket gymnasie blir det till hösten? :)
-Det blir nog Wången profil island, om jag kommer in;)

Blir du lätt stressad över skolan? Hur hanterar du det?
- Ja jag kan bli ganska stressad över skolan om det är mycket som ska in, men på våran skola har vi typ alltid hemuppgifter och sånt varje vecka så det kan bli lite stressit ibland. Jag vet inte riktigt vad jag gör..men ja.. jag försöker att göra det bästa utav det.:)

Vilket är ditt favoritämne i skolan?
- vet inte riktigt, inte matte iallafall;) men idrott är kul.
 
Har du konfirmerat dig? :)
- Nej jag har inte konfermerat mig, mina kompisar gjorde det, men jag gjorde det inte.:)

hur många vilodagar får din häst?
- Det är olika men minst 2 dagar i veckan.

Vilken är din favorit färg på häst?
- Oj det var en svår fråga.. jag tycker att många färger är fina, men något jag är svag för är silversvarta hästar med kritvit man och så tycker jag om skäckar och såklart musblacka hästar;)

Vilken är din hästs bästa gångart? :)
- Jag tror nog att det är pass;)






lill drake och mamma drake











Kommentera här!
Postat av: Maria

Nu är det frågestund på min blogg, passa gärna på och ställ en fråga. :)

Kram

2012-01-30 @ 21:07:48
URL: http://isflikkan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0