12/6 2012

Förlåt för min jättedåliga uppdatering, har inte riktigt hunnit med. Det har varit så mycket, full rulle hela dagarna och jag har funderat och funderat och nu har jag bestämt mig att jag tar ett sommarlov på bloggen. Så asunden.blogg.se kommer att starta upp igen på slutet av sommarn någon gång, när jag förhoppningsvis går på Wången. Så bloggen kommer att starta upp då, jag känner att jag kommer inte riktigt hinna med eftersom jag ska jobba på ridläger och åka utomlands och så..


Hejdå alla fina bloggläsare, men vi ses snart igen. Ha ett underbart bra sommarlov:)






Kommentera här!
Postat av: Maria

Helt rätt Amanda koppla av och ha sommarlov och bara njuuuut ;) ska bli så kul att få åka till GC med dig i sommar Kramar <3

2012-06-12 @ 17:36:01
Postat av: tennisryttarna.blogg.se

Vi ska skapa en topplista för islandshästbloggar baserat på statisitk mm. ALLA med islandshästblogg går in och skriver sin mailadress i detta inlägg. Hade hjälpt oss i jakten på att samla ALLA islandshästbloggar oerhört mycket! http://tennisryttarna.blogg.se/2012/november/sveriges-storsta-islandshastblogg.html#comment

Just din blogg är viktig, tack på förhand!

(om du redan fått denna kommentar eller redan har skrivit in din mailadress kan du borste från denna kommentar)

/Malin och Filippa - tennisryttarna.blogg.se

2012-11-14 @ 21:31:15
URL: http://tennisryttarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0