Tredje juni

Har precis tagit en varm dusch, det var grymt skönt.  Det kändes som att det har varit mera höst än vår i helgen, hade vinteroverallen på mig idag, man kan inte direkt tro att det är juni.

Den här helgens tävling gick ju inte så jättebra för mig och Bjartu, men jag är endå nöjd att vi kom till final i tölten. Han kändes så spänd igår, liksom laddad som en bomb, speedpassen funkade inte alls, och skritten och passen funkade inte, jag fick till en läggning som var bra, men han började galoppera. Där emot var tölten,traven och galoppen bra, så jag är nöjd med det. Men det var bara så synd att inte passen skulle funka just den här helgen,vi som har tränat så, men det är sånt som händer. Vi lägger det här bakom oss och går vidare, för vi ska framåt:)








Kommentera här!
Postat av: Nellie

Hejdu, satt och kollade runt på massa annonser och såg en häst med charter som pappa, stämmer det ?:)

2012-06-03 @ 22:35:35
URL: http://islandsponnyy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0