Ingen A-klass idag men endå super nöjd

Tävlingen idag gick väll helt okej, poängen var ju inte dom bästa, men hade inte förväntat mig heller att jag skulle få super bra poäng idag. Det var min och Barturs första femgångstävling tillsammans, han skötte sig bra, han drog inte och jag kännde att jag hade koll. Eftersom det var drop-in kval så fick man inga dommarkomentarer, så jag vet inte vad jag fick på dom enskillda gångarterna. Tölten gick bra, traven gick helt åt h*lvetet, skritten var okej lite spänd ibland, galoppen var nog bäst. Passläggningarna..jag satte en men det blev en lite för sen läggning och den andra blev det galopp. Det hade nog gått bättre om jag hade varit ensam på banan istället för tre. I traven kom det en och red upp jämnsides och så red vi hela traven. Bjartur tyckte då att det var mycket bättre att galoppera. Jag är iallafall nöjd och det kan bara bli bättre:)












Kommentera här!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0