Saknar dig Lisa Lundberg ♥

Idag är det tre år sedan du lämnade oss, kan inte förstå hur tiden kan gå så fort, att det redan har gått tre år. Bilder i mitt huvud spelas hela tiden med underbara minnen med dig. Jag saknar dig så min älskade vän, kusin, bästis, syster, hästis, ja vad vi nu kallade varandra. Du var den mest underbaraste personen som alltid ställde upp för en och som alltid kunde hålla en hemlighet, vi kunde berätta allt för varandra. Saknaden är så stor så det går inte att beskriva. Jag hoppas att du har det bra och att du är på en underbar plats där vi sedan kommer att träffas igen.
Många kramar, saknar dig älskade vän, du kommer alltid att finnas i mitt hjärta! ♥

Lisa Lundberg♥ 1995-2009














Kommentera här!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0