Sjuk..

Jaha då var man sjuk igen.. Igår på kvällen började jag att frysa och halsen blev tjock. Imorse vaknade jag med feber och var jättesvullen i halsen, så kul.. Mamma hämtade mig och vi åkte till vårdcentralen. Där undersökte dom mig och jag fick ta halsprov och mitt allra första blodprov. Jag var jättenära på att svimma, hehe. Men det var ingenting, så jag fick hostmedicin eftersom jag har hostat sedan vecka sju och så köpte vi mera alvedon. inte nog med att jag är sjuk så har jag också lyckats med att sträckt mig eller nåt i knävecket när vi spelade volleyboll på idrotten, så jag går runt och haltar. Man kan ju säga att det här är nog inte min tur vecka.;)

Jag missar också dansen idag för alla nior..:(





Kommentera här!
Postat av: FELICIA

svar: Härligt:) Min mysla är också musblack, musblackar är så galet snygga! :D



kram

2012-03-20 @ 19:37:36
URL: http://islandspower.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0