Händer i sommar

I sommar kommer jagatt jobba hemma på ridlägren ( ni som inte visste så har vi ett företag som heter stall slofallet, vi har cirka 25 hästar? Vi har ridläger på sommaren och så har vi lite turridning och sånt). 

Jag kommer också själv att åka på ridläger på fors gård den 25/6- 29/6, fast det är Tess som har ridlägret. Det kommer att bli superkul.

Jag kommer att åka utomlands till Grand Canaria, 10 dagar tror jag det var. Sebastian ska med då:)

Lag-sm!:D, om vi kommer med förstås.

Sen kommer jag också göra massa annat kul som att åka och kolla på SM, Nordiska, rida på massor med härliga uteritter och bada med hästar, vara med Sebastian, och massa annat...:)

Det är inte långt kvar nu tills skolan slutar, vi slutar den åttonde. Och jag har fixat klänningar till både avslutningsmiddagen och skolavsluntingen, det är bara skorna kvar nu.



Vad ska ni göra i sommar då? :)





Kommentera här!
Postat av: Elin

Sv: Ja, det låter ju bra:) Gäller bara att man kommer in helt nu också^^

2012-05-30 @ 07:29:24
URL: http://islandsteam.blogg.se/
Postat av: Frida

Åker till slofallet 25/6-30/6!!!

2012-05-30 @ 22:16:36
URL: http://fridabella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0