Sol!

Har varit ute och ridit Lif och Dimma nu på fömiddagen. Jag red dom båda i paddocken och jag började med Lif. Lif hade jag inte ridit på ett tag så vi började från marken innan jag satt upp. Vi styrde mest runt och jag försökte få henne att gå på fyrkantsspåret,vi töltade och travade lite. Lif var duktig.

Dimmalimm red jag både på volter och runt fyrkantsspåret. Vi försökte trava på volt och det gick ganska bra, hon bröt av till lite andra gångarter ibland, men det gick lätt att få tillabaka henne till trav igen. Vi galopperade också lite på fyrkanten. Dimmalimm var också duktig.









Kommentera här!
Postat av: Vinetta

Sv: Åh, vad roligt! :D Då ses vi där ja! Vet du typ.. vad som kommer hända på lägret? XD

2012-05-21 @ 16:26:24
URL: http://hofrungur.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0