Tävling

Idag har jag och Bjartur varit iväg och tävlat på Eidfaxitävlingen i Eskilstuna. Jag tävlade femgång och imorgon är det speedpassen. Jag och Bjartur kom till A-final i femgången, så vi ligger trea i den. Tölten var lite sådär, han styvade sig lite och var lite passaktig. Traven var bra och han höll den, skritten var jättebra om man jämför hur han skrittade förut, eller han typ skrittade inte, det var helt överilat, men idag var han duktig. Galoppen var också bra och vi missade en passläggning, bjartur fick lite bråttom och jag hann inte flytta det där viktiga steget åt sidan, så det blev galopp. Men den andra satte vi. Och imorgon är det somsagt speedpass och så rider jag A-final i femgång.:)




Kommentera här!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0