Dagens ridlektion

Idag red vi lektion för Berit, den här gången var det också trav som gällde, vi tränade lite på det vi gjorde förra gången. Jag red på Gambri, har inte ridit honom sen jag var här på praktik när jag gick i nian tror jag. Han var iallafall jättemysig att rida. Jag tycker att ridlektionen gick bra för mig och Gambri.
 
Har ingen bild på Gambri, så fick bli en på bästa Bjarte
 

Kommentera här!
Postat av: rebecca

Minns inte om du svarade på min kommentar för ett tag sen, men visst tävlade du bjarti på forsen typ för två år sedan? :D vi var i samma a-final har jag för mig! haha, i T8 ;)

Svar: Haha ja det var vi ;)
asunden.blogg.se

2013-01-14 @ 19:45:32
URL: http://rebmj.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0