Freedag!

Äntligen fredag! Idag har vi inte gjort så mycket i skolan, vi hade svenska där vi skulle skriva en argumenterandetext sedan slutade vi. Egentligen slutar vi tolv men vi ficksluta lite tidigare idag.
 
Klockan två ska jag åka in till Östersund och shoppa lite linfråolja till Bjartur. I går köpte jag en till foderhink till honom. Får se om jag hittar nå mer till honom.
 
Igår red vi två lektioner för Sara. På första lektionen fick jag rida Jói, då jobbade vi med tölten på volt. På andra lektionen fick jag rida Bjartur, då jobbade vi med galoppfattningar. Båda ridpassen gick bra.
 
Jag var även somsagt på trav igår i Östersund. Det var en elev som vann på en skolhäst, riktigt roligt att se. Så snart blir det tårta på Wången.
 
Nu ska jag göra mig iordning för stan, hej så länge!
 
en av mina favorit bilder
 

Kommentera här!
Postat av: rebecca

Kul :D

2013-01-25 @ 23:01:19
URL: http://rebmj.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0