Jour fem veckor i rad..

Måndag morgon och skolan börjar klockan tio. Har nyss kommit upp från frukosten, och Bjartur är fixad och står ute i hagen.
 
Idag går jag på jouren och sedan kommer jag ha det i fyra veckor till. Jag kommer att ha veckojour i islandsstallet vecka 5, jour i privaten vecka 6, islandsstallet vecka 7, privaten vecka 8 och islandsstallet vecka 9. Jag kommer med andra ord att vara ganska död efter dom veckorna tror jag..Ganska bra tajmat att jag och Bella lyckades pricka in att vi skulle ha i privaten  då och inte samtidigt som när vi har i islandsstallet. Hon har också jour samtidigt som mig.
 
Idag har vi ridning för Berit, tror det vartempoväxlingar om vi går efter schemat. Alltid roligt med ridlektioner.
 
Bästa Bjartur
 
 

Kommentera här!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0