Min sadel

Jag rider i en top reiter z sadel, har haftden sen i höstas. Jag tycker att den är väldigt bra, snygg, man får bra stöd och den är skön. Innan tyckte jag att den inte var så skön, men då hade jag väl inte ridit in den än. Innan red jag i en baldur sadel, jag tycker också att den är bra, men jag tycker att top reiter är snäppet vassare. Men min absoluta favorit sadel är luc childeric, jag har ridit i en sån några gånger och jag tycker att den är så himla bra och skön. Vilken är eran favorit sadel och vad rider ni i för sadel?
 
 
 
top reiter z
 
 
 
 
Jag rekomenderar starkt en top reiter z
 
 
 
 

Kommentera här!
Postat av: rebecca

Jag har en hrimnir pro x-change och den är superduperskön! Man sitter där man sitter och den är lagom mjuk. Man sitter nära hästen och få bra kontakt, jag älskar den :D

Svar: Låter härligt!:D
asunden.blogg.se

2013-01-13 @ 22:37:31
URL: http://rebmj.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0