Stallet

Kom nyligen in från stallet. Jag och Bella har varit där och smort våra sadlar och träns, Bella rakade också sin häst medans jag borstade Bjartur och klippte svansen(den var väldigt lång, typ rapunzel hehe). När jag skulle tömma hinken som vi hade vatten i när vi tvättade tränsen och det i containern där vi tömer när vi har mockat. Så hör jag hur det dunsade till lite på botten av den, men jag tänkte inte mer på det.. förens jag kom på att det var min lädergrimma, haha. Jag hade slängt min lädergrimma i containern. Som tur var det fruset, så jag hoppade i och gav grimman till Bella, hon stod och lyste med mobilen så att jag skulle se något. Sen höll jag inte på att komma upp där ifrån,(PANIK), var nära att jag fick övernatta där. Tillslut så lyckades jag kravla mig upp på kanten och hoppa ut där ifrån, haha ska inte hoppa ner där nå mer..
 
Imorgon ska jag nog rida Bjartur med Bella, roligt.
 
mina träns
 

Kommentera här!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0